no title

Esta noticia hubiese estado en nuestra portada de no coincidir con la reapertura del web, as? que vamos a ser indulgentes y no obstante la colocaremos en este foro.
The Seattle Times dedica un art?culo a las universidades de Maryland, Baltimore County y Texas y Dallas d?nde el deporte rey no es el baloncesto o el f?tbol americano como vemos en las pel?culas, sino el ajedrez. Y los ajedrecistas, las estrellas (al menos en las pel?culas, lo ser?an). Parece una parodia de pel?cula americana, pero no es as?, y entre los nombres que se citan, alguno conocido.
?Tendr?n animadoras? ?Veremos algo as? alg?n d?a en la Universidad de Oviedo? wink.gif

Un comentario en “no title

  1. Turullo

    Home, pues estu n'Asturies ye imposible, y nun solo sinon tami?n n'Espa?a, porque les nueses Universidades nun son como les de los Yankis, equ? nun hai «deporte rei», y si dicimos que'l f?bol lo ye, los xugadores de f?bol nun son precisamente estrelles. Asina que …
    Lo que s? se ve ye que hai llugares nos que'l axedrez ye algamao con importancia, per exemplu se pueden mirar les escueles de Padr?n o Albox (n'esti ?ltimu casu quici?es me toy confundiendo), que -sean males o buenes- tienen muncha importancia nos sos llugares d'orixen al ser ?stos ciudaes -o pueblos- peque?os. ?De'h? a estrelles? Hai un cam?n mui llargu … demasi?u.

    Sal?.
    (qu? bable m?s cutre)

Los comentarios están cerrados.